Endel dagar går allt fel hur man är försöker. Idag försenade jag tåget, missade en tent och suck! Åkte då hem igen, knackade ihop texten till identitetsarbetet. Det blev sådär tolvtusen nedslag. Och sist och slutligen mycket, mycket intressant ämne. Lillamejdå.

Vad består vi av? Vem eller vad sätter ihop oss? Jaa, omvärlden, kom jag till. De relationer vi har, och de reflexioner vi gör på vår omgivning. Så jag blir jag för att du är du.

Imorgon t1 tent, 1 gruppföredrag som jag tycker sååååå illa om redan färdigt för att jag förberett mig dåligt, och sedan får jag berätta om mitt identitetsprojekt. Och usb-stickan till Maria och jag har förtjänat 15sp som i en liten ask.

Sen har jag 35 sp. Ännu Mytologi-kursen och Människann samt Folkloristikens historia, då är jag uppe i 50 för i vår.

Duktiga Annika. (fast mer kunde det vara)